Stand-up

När jag kom till Gällivare körde min morfar mig till stallet så jag kunde ta hand om min Prins som jag förövrigt saknat som en galning! Red en sväng i ridhuset inte så länge eftersom det var så sent. Sen kom Frida och Marro och hämtade mig sen for jag och frida till Jeanettes cafe. Johan Uddenberg och Hannes Hervieu var där, jäklar vad vi fick skratta!!  roliga typer dedära tänk om man själv kunder vara så roligt haha. Och nu under kvällen ska jag väl inte göra något alls eftersom jag är lite övergiven nej men  frida skulle tillbak till hennes kompis överraskningsfest. Så nu tänker jag slå på en film och mysa ner under täcket.


Bjuder på lite bilder från DM:et







Vad han är FIN!! Jag hade aldrig kunnat få en bättre ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0