Transbärs jucie

Natten tillbringade jag hos Emilia, halv 12 började vi plugga till ekonomiprovet vilket funkade rätt så bra kunde nästan allting, se kollade vi en film tanken var ju att vi skulle vaka. men fyra slockande båda. när klockan ringde var jag inte ens trött eller vissa tecken visade på att jag var lite trött, hehe spilde ut min yoghurt på emilia matta... cyklade till skolan och gjorde provet sen hem och sova. Och vet ni ?? jag har fått urinvägsinfektion har aldrig haft det innan så blev lite orolig tänkte vad som var fel på mig, men pratade med min personliga dokor (Linnea) så hon rede ut mitt problem. Så nu ska jag dricka tranbärsjucie och plugga till nästa prov som är redan på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0