DM 2010

Min sista tävling med Prinsen var i helg, Känns hemskt att inse. Men är glad att det gick helt okej! Han var fin i formen, sen var han ju sig själv (något het, lite springig, väldigt fin och gudomligt charmig) I Lb på lördag var han okej lite springig men vi kom 2a och i La1 var han rätt så fin men dommaren Eva tyckte inte om honom eller så var hon nog avundsjuk att det inte var hennes ponny... (Jag tror på det sista alternativet)  Idag i La1 var han lite seg/dryg och jagvar lite omotiverad efter mycket tjorv med om det skulle bli en klass eller inte men vi vann klassen och vi fick 10% mer än hon som kom två, och dagen innan var det hon som vann över mig och hästen gick inte ens i form:o  i en Lb......  I La:4 var han fin vi hade någon miss (jag klantade mig och red fel väg) sen blev han ganska het. Men var bara några % ifrån hon som vann (Lisa) hon som alltid vinner,, så Prinsen måste ändå varit hyfsat fin!!  Kom 2:a i distrikt mästare- Kunde inte ha avslutat helgen bättre! Världens finaste och personligaste ponny har jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0