DM:et

wihooooooooooooo det bli DM:et!! :D

25-26 september far jag till Boden och tävlar, alltså min sista tävling med Prinsen. Kommer ju vara skit jobbigt att tänka på det som en sista tävling men jag uppskattar verkligen att jag får fara för det vill jag verkligen. Vill känna en sista gång hur det känns inne på tävlingsbannorna med Prinsen. Och sen är det ju DM ( distriktsmästare) har blivit placerad varje år!! :) Så i helg far jag hem och tränar och nästa helg far jag!! så ska söka ledigt på fredagen så jag kan fara hem på torsdagen eller nått får helt enkelt se hur jag göra.



Liten bild, men han är så jäkla snygg där! det måste ni ju hålla med om!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0