En sån här dag

som allt man stoppar på sig ser fult ut, det sitter dåligt. kroppen är extra ful och vill helst krypa under täcket och sova sig till en smal och´fin kropp! men tyvärr går det ju inte. Det känns och syns verkligen att jag har gått upp i vikt men enligt våg har jag inte gjort det dock är det ju 2 veckor sen jag vägde mig men undra om man kan gå upp typ 10 kg på 2 veckor??  Vet inte hur länge jag stod och pröva kläder i morse ett bra tag ialla fall.  Det konstiga är att jag inte ätit någopt speciellt onyttigt eller inte mer än vanligt iallafall och jag har ju dessutom rört på mig varje dag. Nej men om några veckor kanske promenader och springning ger susen!


Iallafall ska jag laga middage eftersom jag hört att det är viktigt att äta fast man inte har matlust... När jag är hemma  (gällivare) då kan jag minsann äta men i Kalix det går inte, när jag lagat middag då vill jag inte ha det äter 3 tuggor och slänger. Whats the problem? det blir faktiskt hyfsat gott.. sen ska jag dra fram dammsugan och köra runt i min lilla lägenhet, packa väska sen blir det psykhemmet vi ska ha pyjamasparty titta idol, mysa  snacka skit och sen sover vi över där. Så väskan ska packas klart innan jag beger mig eftersom jag tar bussen till G-vare dirr efter skolan och vet ni?? Emilia ska till Gällivare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0