Färgar mitt gula hår

igår färgade Emilia utväxten på mig, och idag slänger vi in lite slingor för att få bort det gula... Idag på holmen fick jag rida Bufflan som vanligt-.- Gick verkligen inge bra sen var det typ 20 ridlärare som stor och tittade och 3 av dom var min gamla ridlärare.  Nu ska jag ta skölja ur färgen och socalisera mig med Emilia och kika idol, sen kungarna av tylösand och sen ska jag sleepa eftersom jag börjar åtta i morgon ovanligt? -nej.


Btw så stannar jag i kalix ihelg, och jag har inge internet så jag kommer ju lite halft dö... haha allvarligt facebook är beroendeframkallande helst när man ska försöka plugga eller göra något annat tråkigt.  sen nästa helg kanske det också blir att stanna, men troligtvis pker jag nog till gve, fan kan jag inte ta hit min ponny då hade allt varit så mycket lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0