for a last time

Idag satt jag på världens finaste och bästa häst för sista gången! Vi hoppade lite grann bara några små skutt. Taggade upp honom och hoppade ett liten kryss han var super fin och härligt känsla sen hoppade vi ett räcka på 80 där också fin! sen blev det en miss på ett hinder då solen lös honom och mig rakt i ögonen så vi såg inte hindret.  Efter ridpasset skrittade jag honom runt klubben och hem, och så klart var han tvungen att hoppa till vid traktorskopan men det var känndes bra att han gjorde det att jag fick uppleva honom precis som han är! Han gör verkligen allt man ber honom om arbetsvillig och personligare häst får man leta efter.  grinade en skävtt eller två..

Alla som undrar hur det känns och så vidare, det känns jätte jobbigt och jag kommer nog dö i morgon, nej men lite halft. Men fråga mig inte hur det känns, jag vet att ni gör det för att vara snäll and so on.  men jag kommer inte orka svara på den frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0