Han är så fin

min kära lilla ponny. Red lektion för Lotta och hon är ju inget annat än kung!  iaf så var det grymt länge sen det var så jobbigt att rida kanske beror på att jag åker häst, nejmen det var länge sen man fick jobba med hästen osv. På holmen är de mest mig själv jag tänker på, var " stil i handen, sitt rakt" and so on så var riktigt kul att få rida häst.  Han är så underbar min ponny. Jag verkligen älskar att rida honom finns ingen jag tycker är lika roligt som han! misstolka mig rätt!! jag älskar fortfarande att rida kingen men han är inte som prinsen att rida, dom är helt olika. Men nu ids jag inte förklara vad jag tycker för er som ändå inte kan förstå. Jag älskar båda mina hästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0