I can not understand

Kommer bli väldigt jobbigt ett tag framöver, hela tiden tänker jag på honom. jag måste göra något hela tiden för att inte tänka. Så det första jag gjort när jag klev upp var att tömma diskmaskinen och fylla den med smutsig disk. När det var klart slog jag igång dammsugarn och körde runt i hela huset både uppe och nere.  Och nu tänker jag skura, jag kanske blir en hemmafru?  -fast nej! inte för att det inte skulle vara skönt att gå hemma men det är inte riktigt det jag vill jag vill göra något bra och sen kunna bränna mina välförtjänta pengar.  Dock vill jag inte jobba i en mataffär eller liknande.


Igår tänkte jag nästan köpa brunhårfärg men jag vet ju saom sagt att det inte går att färga brunt. så det blev blondie.







Och jag är så jävla förbannad!!! varför kommer du inte och frågar mig? varför skackar du en massa skit. SNÄLLA väx upp du är inte 10 längre. Om du hade varit mogen så hade jag tagit åt mig av det du säger men du är som en 10åring i skallen och jag tycker bara synd om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0