Inte för att skryta men jag har världens bästa föräldrar

fick veta lite nyheter när jag kom hem idag, fan vad kul om det blir så. Men än så länge får det här bli en hemlighet för vet hur roligt ni skulle ha när ni har något nytt att prata om och det skulle kunna bli lite fel så väntar tills det händer! ;)
Jag har kommit hem från stallet för ett tag sen, ridit Prille och myst på.  Nu ska jag vänta tills Frillanpillan slutar sitt jobb så vi kanske kan hitta på något om det inte blir allt för sent!  Har morgon i stallet i morgon så blir att stiga upp tidigt igen känns lite små drygt. Men sen ska jag på stan med Emilia och sen får honhölja med mig tilll stallet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0