Leker smart

med Linnea, vi diskuterar valet... vem som är bäst och vad man ska rösta på.dock kan ju inte jag rösta. Men vi hade ju samhälls i ettan och Linnea har det nu så hon tycker det är ganska intressant och ja det är ju ganska intressant. men jag fattar inte så mycket är inte så insatt om man säger så.  Iaf så har jag åmgest över att jag inte varit skolan på hela veckan, eller holmen har jag ångest över man missar så mycket. Men i morgon far jag till Kalix ska aldirg mer vara sjuk...Nej men om två veckor kanske jag måste ta ledigt men bara kanske:)) LÄNGTAR som en galning om det blir som tänkt.  Och nästa helg skulle det vara fest i Kalix är ju sugen på att stanna men blir nog att fara hem.



Töre 09 :)

Kommentarer
Postat av: linnea

haha jaa men fanny du är smart !!!! :)

2010-09-09 @ 16:03:03
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0