paparazzi


Lagade mat durekt efter skolan nästan, chicken nuggets och ris. Hade inte hunnit (läs orka) äta något idag, valde att sova en kvart längre före frukost vilket var dumt gjort! Blev sent innan jag kom i säng igår eftersom jag och Emilia slängde ihop en kladdkaka och såg film och ja det blev lite sent. Dock åt vi typ inget av kladdkakan så nästan hela är kvar. Så idag ska hon komma över och så ska hon färga mitt hår, kika idol kanske en bit kaka ja ni förstår nog vars den här kvällen kommer att sluta.. Så ska försöka ta mig ut att springa idag igen, men efter maten ska jag ta en siesta för jag behöver sova!  Jo glömde säga att pluggning står på schemat. "skolfotografen" har varit på holmen idag så posade i nästan en timme men bilder blev nog bra hoopas bara att vi får möjligheten att köpa hem dom.

Idag är det precis en vecka sen Kingen for, ungefär tio i tre åkte han iväg i transporten (tidpunkt till och med) Det känns som att det var jätte länge sen inte bara en vecka.  Jag har fortfarande inte riktigt förstått att han inte är kvar att han inte är min. Att jag inte kan komma till stallet se honom i hagen. Det har helt enkelt inte kopplat att han är såld. Jag tycker inte om att prata om det, jag känner mig som en svikare. Jag kan inte kolla på bilderna, jag vill inte tänka försöker hålla  mig sysselsatt hela tiden. Ibland  saker och ting bara SKIT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0