Söndag

Vet ni???? jag sitter i min lägenhet och är inne på internet och det är inte för att jag har hunnit få internet utan för att jag har kommit in på någon annans hoppas dom inte stänger av internet eller nått.  For ju till stugan i fredags och påmlördag for vi till happaranda och finland en sväng, dock är ju jag pank.. men mi älskade mamma har köpt en dammsugare och gympaskor till mig, + att hon köpte ett par skor tidigare i veckan :) sen har ju jag köpt en hel del förra helgen så min plånka skriker efter pengar!!  Jag missade ju min tvätttid i veckan så helea min korg är full med smutsig tvätt men lyckades få en tid redan på onsdag ( första gången jag tvättar i tvättstugan) får se hur det går... 
Nu ska jag kolla vad tven har att erbjuda senare ikväll och samla ork till att duscha!

Btw jag har gjort två veckors matte mål ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0