there is one thing I really want

och det är att fara på DM i slutet på september (tävling) Vill så himla gärna fara dit vill göra min sista tävling! vill känna hur det känns att vara inne på en dressyrbana, känna pressen, komma ihåg banan, tänka på sitsen och inverkan sen gå ut och ivänta sitt resultat se om det tar en till en placering.  Jag säger själv att jag tävlar för att ha kul och det gör jag! men hur underbar känsla är det inte att få en rosett och plakett på köpet? Varje gång jag läser mitt protokoll ( vet inte vad det heter, men bedöminingen) så står det att jag har en väldigt fin och utvecklingsbar ponny. Nästan alltid är det någon som kommer fram och säger att jag har en sådan fin ponny och visst har jag det! han är bäst det kan jag inte förneka. Jag blir så otroligt glad när någon säger att jag har en fin ponny mer glad än om någon skulle säga att jag var fin.  Och när folk säger att jag passar bra ihop med prinsen och att det ser fint ut då tar mitt hjärta ett extra slag. När jag får höra bra saker om mig eller min häst (inom ridning) så håller jag det för mig själv för jag vill inte "skryta" men om någon av mina vänner berättar att dom fått berömm under sin lektion då blir jag glad för deras skull och jag undrar varför inte alla kan bli det? men iallafall så har jag världens finaste ponny! och jag hade gjort vad som helst för att få tävla honom en sista gång.



Kommentarer
Postat av: linnea

aw gumman vad du är sööööt :) <3 Nej då jag tycker inte att du skryter när du säger något klarrt man vill dela med sig av sin glädje, och blir du glad över något och vill berätta det så blir jag också glad över det :)

2010-09-05 @ 11:41:08
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Fanny

så bra! :)<3

2010-09-05 @ 19:35:34
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0