Tisdag

Den här dagen har känns väldigt lång och kockan är bara halv fem,  Har hunnit med skola till halv två, sen hem och plugga gjort en hel del sidor i körkortsboken sen kom mormor och morfar förbi med mat och annat gott.  så värmde jag mat som dom hade med sig, men jag tror tamefan att jag har minskat min magsäck ;o äter ingenting i Kalix men direkt  jag kommer till Gällivare äter jag normalt. Men det kanske är för att jag rör mig mer i gällivare eller egentligen rör jag min inte nå speciellt mycket mer eftersom vi är ju i stallet här också och rider. fick just min bror på besök, när han har gått ska jag packa för i morgon far jag till gällivare. Ikväll ska jag nog till Linnea och natta över så nu behöver jag göra ett ryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0