Underbar dag :)

Känner på mig attt den här dagen kommer fortsätta vara bra, sov ju över på elevhemmet inatt och det blev ju inte mycket till sömn när veckaklockan ringde trodde jag att det var ett skämt, me icke sa nicke bara att pallra sig till bussen. På holmen red vi runt galoppbanan och Drutten var lite sprallig men han har så himla mysiga gångarter!!!!!!! helt sick... Och det var inte ens jobbigt för benen idag sist jag red  runt galoppbanan och stod i lätt sitts/ balanssits skade mina ben och dom bar mig inte så det går ju frammåt. Nu ska jag slänga ihop det sista här hemma coh sen gå ner till bussstation för att åka till Gällivare, min mage kurrar men håller mig till över kalix då jag ocg Emilia ska luncha! :)


och mi dag blir nog bara bättre när jag får komma hem och träffa min Prins! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0