School is pain in the ass

Känner att jag inte orkar nå mer men jag kan ju inte bara skita i att lämna in mina uppgifter, skita i att redovisa, skippa proven och skita allt som är jobbigt. Men just nu känns det förjävligt. Har försökt plugga hemma hos Emilia men jag kommer inte på något att vettigt att prata om på muntliga sv. Kanske är det för att jag är skit skraj för att prata inför klassen jag har inte varit det förut och det är ju inte så att jag inte trivs i klassen eller känner mig osäker för det gör jag verkligen inte. Men direkt jag ställer mig där framme börjar hela jag darra och min röst hackar och det har bara blivit värre på senaste tiden. Jag har absolut inga problem att delta i diskussioner eller öppna käften i vanliga fall, jag säger gärna vad jag tycker och är öppen för det mesta. Måste hitta något botemedel mot det här och det är genast för redovisningen är på måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0