sjukt fint väder

snart är sommarn här♥ Har iaf pluggat hela efermiddagen, och nu ska jag ta med mig böckerna och gå till Emilia för fortsatt pluggning. Hade helst varit ute i  fin vädret! Måste på coop och köpa toapapper det måste vara världens mest tråkigaste sak att lägga pengar på dock så behöver man det. Sen har jag en fundering på att flytta tillbak till elevhemmet nästa år, men vet inte om jag ska det? kan inte bestämma mig. Svårt val.  Det är sista året och jag vet inte hur mycket jag kommer vara i kalix hur mycket skola jag har eftersom vi inte har många ämnen att läsa i 3an. Och flyttar jag tillbak så får jag bättre kontakt med mina vänner, mer gemenskap och Dennis kan ta min lägenhet och sen är det ju trots allt sista året med smr och här i Kalix varför inte avluta det som jag började det? för jag måste ju erkänna att första året var awesome♥








Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when
You think everything's gone wrong and everything blows up
In your face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0