ska ta tag i skolan

Utvecklingssamtalet idag gick inge vidare alls, min närvaro är bra men engelskan och matten är ig varning känns sjukt jobbigt och jag inser nu att jag MÅSTE börja angagera mig och ta tag i skolan.  Vilket jag inte gjort under hela tvåan. men nu är det på tiden, jag skäms inte för att jag har ig och jag tänker inte gå under för jag vet att jag kan.  Har iaf varit och solat idag och nu börjar jag få lite färg nu är jag inte kritvit utan bara vit he-he. Dock nglömde jag ta bort ett plåster jag haft på benet så har en vit fläck där men det är ju bara charmigt not.

Kommentarer
Postat av: Balderjenny

Very nice site. Well laid out.

2011-10-13 @ 07:27:48
URL: http://balderjenny.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0