23 dagar

Har hämtat hem scarlets pride från kliniken han är min favorit bland hästarna här, han är inte vackrast eller så men så himla snäll och mogen! :) Linnea tar en siesta här bredvid mig ´sen ska vi ut och fodra alla hästar.. Jobbar ju den här helgen. Nu börjar det närma sig auktionen 13 dagar kvar ska bli skönt för efter auktonen far vi hem. Min syster  ska få en ponny på foder i ett år eller tills han blir såld kul för henne! dock lite jobbigt när han ska stå på klubben tills curt flyttar ut.  Jag vill också ha en häst!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vid alla sorters jobb är det viktigt att skriva anställningsbevis och göra upp före vad som skall ingå i arbetet, antal timmmar, lön m.m så att det inte uppstår missförstånd. De som anställt dig anser förmodligen att du skall göra sysslor som du inte tänkt, men skrivs inga papper så är det svårt, lycka till, en erfarenhet rikare

2011-08-09 @ 02:28:19
Postat av: Anonym

.

2011-08-09 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0