25 dagar

Jag orkar inte vara 10000 mil i från min bästa vän, fick iaf prata med frida igår vilket var himla trevligt! Finns inga ord hur ledsen jag är.

Iallafall så är jag så sjukt trött och känner inte för att stiga upp en endaste dag till, 25 dagar sen kommer vi hem. 16 dagar till auktionen.  Jag kommer att skriva mer när jag kommer hem om Frankrike osv, har inte lust att ta upp allting nu men kan säga er att det är allt annat än bra. Har världens hemlängtan och har nedräkning till hemfärd. Men som sagt berättar mer när jag kommer hem, sen ska jag ge er lite tips att tänka på innan ni tar ett jobb vare sig det är i sverige eller utomlands men det är lättare att förhandla i sverige eftersom det inte är samma regler osv i alla land. Men ska kila i duschen nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0