Onsdag

Red idag på holmen eller red och red vi skrittade hästarna och stod i balanssits/lättsits i cirkus 40 min gissar att det kommer kännas i benen i morgon, det är såå mycket jobbigare än att bara rida hehe . Efter skolan har jag inte gjort så mycket tagit det lugnt och bara pratat med resterande tjejer här på elevhemmet, känns som att det är bra människor som bor här nu, vi är 4 stycken från gällivare + sofie, Linnea och en hockykille som ma knappt ser skymten av sen får man väl se vad nedervåning bjuder på....  Nu ska jag iaf hoppa in i duschen sen ska jag slå på en film och se om jag håller mig vaken till S & L kommer hem igen.

Jag hade viljat ladda upp bilder men det funkar inte, så det får bli i helgen när jag far hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0