Tillbak i sverige,verkligheten och skolan

Landa i luleå 8 i lördags kväll då hämtade pappa upp mig så for vi hem till Gällivare. Söndag så var jag i stallet, packade alla saker osv sen hoppade jag i bilen och drog ner till Kalix för en skolvecka.  Vi har världen bästa schema!! månadar 8-11 (dock så har jag matte från 14-15.30)
              Tisdagar 11.40-16.30 bara ute på holmen
              Onsdagar 8-15.20
              Torsdagar 8-13.40
              Fredagar 8-11.10 
 Och jag läser reigionkunskap A, Naturkunskap B, svenska B kursen som vi avslutar till julen (!) sen kommer jag fortsätta med matte b då jag har förlängt den för att jag inte fattar någonting alls och fick ig.... Man nåste tydligen ha godkänt i Ma B för att plugga vidare vilket suger...
              
Nu ska jag äta frukost, göra första läxan och sen knata till bussen. see you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0