2011-12-07

Religion provet gick hyffsat för att inte ha poluggat det är kosntigt, jag får samma betyg det spelar ingen roll om jag pluggar eller inte... Trodde jag just sjulle få G men icket över förväntat! :) det muntliga nk provet vi hade idag var väl inte det bästa men hade inte ens öppnat böckerna och jag svarade på alla frågor så så dum är jag nor inte eller?... haha ingen kommentar.  Hoppnigen idag ute på holmen var väl inte det bästa från min sida. Kkommer bara att tänka på hur mycket jag saknar Kingen har är så himla fin och jag ångrar verkligen att vi sålde honom. Nu vill jag det mer än allt annat att Kingen kommer tillbaks hade varit hur bra som helst! kan man inte få ångra sig, få saker ogjorda?




Hängt på stan med Emilia, fyndat någon julklapp. Gjort klart lite skolarbet, packat väskan för i morgon far jag äntligen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0