God morgon

jo jag vaknade just min huvudvärk har inte viljat släppa så sov vidare när jag vaknade vid 12 och så var klockan 15 helt plötsligt hade jag sovit till klockan 15 om jag var i gällivare hade jag haft big ångest! men nu gör det inte så mycket. Igår var det väl helt okej men har så himla svårt att få ner alkohol drack inte mycket ändå vaknar jag med huvudvärk... Dansade hela kvällen, men tycker att det är så mycker roligare i Gve. :)




Världens finaste hästar!



Tycker det kan bli jullov nu med desamma är så himla less på att vara här i Kalix vill gärna ta studenten och slippa gå i skolan och  inte behöva tänka på alla prov och inlämningar som tynger ner en.  Nu tar jag med mif världens finaste Emilia på en promenad till Ica, köper något gott, snackar lite skit och slår igång en film.


                                                      ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0