Måndag

Två lektioner idag skulle ha bowling så knatade ner till stan men där var ingen fick sedan veta att det var ändrade planer ingen bowling utan gym istället  tji fick jag som inte varit i skolan förra veckan. Varit med Emilia på stan och tröstshoppat, tänker på alla som är utomlands solar,badar och slipper gå runt i allt slask här i kalix. Fick med mig en skjorta, ett linne och mjukisbyxor + en huvtröja så nu är jag lite gladare. Har tagit en dusch och myser nu i min ziperall laddar ner lite filmer och ska strax göra någon middag därefter tar jag en filmkväll med min fina vän.

Känner mig himla taggad att träna och har varit taggad hur länge som helst nu det brukar ju gå över efter ett tag men hoppas det håller i säg nu när jag har fått en träningskompis:) Kan säga att det känns i mina armar idag, otränad är vad jag är. Men ska det bli någon beach, bal, student och framför allt om jag ska kunna känna mig nöjd så är det på tiden att jag börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0