Måndag

gymmat i morse mage och rygg, ska bara försöka hålla igång nu så det händer något... Nk lektionen var lika hopplös som alltid jag förstå verkligen ingenting provet på onsdag känns som det brukar ofattbart förstår ingenting när det gäller alkoholer,estrar, syror ja ni vet.. Jobbat med projektet. När jag kom satte jag mig framför datorn och skrev hela arbetet till religionen som vi ska redovisa nästa vecka först är jag väl börjat brukar jag göra klart det, försökt få fram fakta om illuminati, vet inte vad jag tror om det känns konstigt men läskigt att det finns så mycket "tecken" på att det skulle finnas.

Har tänt ljus och myser ensam i mitt rum, känns lite deprimerande att vara själv. I morgon får jag sova börjar inte förrän 11.40 och det är Hesse- vecka skita roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0