Onsdag

ställde klockan på halv sex i morse för att köra mamma till jobbet så att jag kunde ha bilden under dagen, släppte ut hästarna och for sedan hem och kröp ner under täcket när nästa alarm ringde halv 12 var jag inte lika tuff vet inte varför skulle aldrig ha gått och lagt mig när jag vaknat första gången..  For till stallet och red runt stigen med Jullan sen hem byta kläder  för en sväng på stan och så klart glömde jag ju kolla efter skor, fick med mig en hårfärg och en parfym. Hunnit med att plugga en lite stund och gymma. Nu ska  jag slå igång en film och invänta John blund vilket inte kommer ta lång tid i morgon tänkte jag ta en sväng på stan innan jag börjar jobba.



En bild från i somras en massa fräknar som kommer fram när solen lyser.... Sommaren är ju den bästa tiden fast den här vintern är ju ändå rätt så behaglig trots allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0