Sol, värme och ett blått hav.

Vill verkligen utomlands hade varit hur skönt som helst men i kalla sverige får jag vara ett bra tag till. För ganska precis ett år sedan var jag och Linnea limpulsiva och bokade en resa ner till Frankrike. ca en vecka efter nyår hur skönt som helst att få komma bort. Det är så himla länge sen njag har varit utomlands visst jag har varit i frankrike några gånger men hade viljat fara till etts tälle och bara semestra bo på hotell, sola, bada....




Tropisk strand i Maldiverna

Alla mina vänner har bokat resa, dom flesta studenresa men våran klass kommer inte ha råd att fara utomlands vi är lite lata med att samla pengar.. Men något roligt ska vi då hitta på.  Och ingen av oss har jobb och ingen av oss bor hemma så vi kan inte spara pengar det är hårt att vara student och inte bo hemma men vi får npg det lika roligt i sverige som vi hade fått utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0