Fredag

Nu är det helg igen väntar på att min syster ska sluta så vi kan fara till stallet och rida hästarna tror det blir att rida ut, tror faktiskt att jag kan klara av vintern om den fortsätta med dom här graderna. Ni kan inte förstå hur skönt det ska bli med lov fast jag har ju redan haft en vecka "lov" men tre skoldagar nästa vecka det klarar jag av sen efter jul kommer det nog gå jätte fort som alla säger och det här halvåret har ju gått så fort har knappt hunnit tänka.. Det känns fortfarande som att vi går i ettan. studenten är den bästa tiden i ens liv sägs det iaf när man är ung för sen är det ju barnen, giftemålet and so on.  Studenten kommer vara grym! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0