24/2 2011

Har inget roligt att berätta inget händelserikt eller liknande, förutom att jag fortfarande är sjuk...och det har blivit värre.  jag har sett klart säsong 2 av O.C  har ju som sagt inte haft någonting att göra under dom här dagarna så O.C har varit mitt liv inprecip.  Skönt att jag inte följer en serie på tv för det hade jag aldrig pallat, jag klarar inte av att vänta jag blir så stressad. Det är samma med böcker jag läser ut dom så snabbt jag kan. Om jag har börjat med sak vill jag göra klart det, jag kan inte ta det lugnt och chilla menmen that´s me.  kollade just om det skulle visas någon bra film på tv ikväll, men icket.. Kanske ett tecken på att jag ska börja läsa min engelskok.

Min nk lärare förstörde min dag idag, fick ett sms där det stod att vi ska ha muntligt prov nästa vecka på tisdag +  en massa uppgifter som ska göras. Men jag är inte frisk nog att pallra mig till skolan för att hämta min böcker tur att man har sina supervänner som fixar det åt en, skulle ju till skolan idag och skriva ut mitt arbete men när jag vaknade i morse insåg jag att jag var sjukare och att jag har fått ögoninflammation...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0