Alla ♥-dag

Kom just hem från skolan och ska sätta mig och skriva klart några arbeten. Just nu på tvn går det oth men det är ju gamla avsnitt tycker att dom borde sätta ut resten. Och nu börjar OC men har ju redan sett avsnitten ska börja med säsong två men det tar ju flera år att ladda ner dom, haha dom har passa in avsnitten bra för det är alla -dag i avsnittet som går på tv det kommer säkert vara kärleksfilmer hela dagen på tv lite deprimerande att man sitter ensam men inte sörja över det jag menar vem sitter inte ensam på alla ♥-dag?? -ingen. Kan ju glädja mig med att jag har världens bästa vänner


Kommentarer
Postat av: Julia

Dom nya OTH avsnitten finns på Kanal5play.se :D

2011-02-14 @ 17:25:57
Postat av: fanny

åhå :D

2011-02-14 @ 19:29:10
Postat av: Anonym

hm men alla avsnitt har ju inte kommit, ut jag är på avsnitt 13

2011-02-14 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0