Allergisk reaktion

Sitter här i min soffa och ska knata mot sängen och kolla film. Den här veckan har jag köpt sjukt mycket frukt och kom på att jag far hem i morgon och kommer ju inte tillbak förrän på tisdag så jag började ju pressa i mig mina goda kiwisar så kände jag att det kliar som fan i käften och läpparna är svullna min tunga svider :( och samma sak får jag när jag äter melon och det är ju ibland dom godaste frukterna tycker jag attans också. Men jag kommer inte att sluta äta K och M. Sitter här och putar med läpparna känns det som he -he



 Jag tror bara det är om jag äter andra meloner som jag får så där i munnen inte om det är vattenmelon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0