Innan 18

Shit snart fyller jag 18 sen 20, sen 25 sen 30 okej det finns ju några åldrar där i mellan men då blir jag vuxen(!) Det ska bli skönt att kunna följa med sina vänner på krogen osv. Men innan man fyller 18 så har man saker/mål som man hade viljat göra (jag iaf) för när man är 18 då får man ju göra allt lagligt. Men det känns som att jag hunnit med det mesta jag velat göra¨som ungdom :)

*Festat
*Rest utomlands (utan förälder)
*Varit på fetsival
*Torskat inte för att det är ett mål men det är att tänja på gränserna he-he
*Jag har flyttat hemifrån- det var inget mål men det var inte lätt att flytta hemifrån som 16 åring.  
*Varit på nattklubb in france
* Kommit in på krogen

 Kommer inte på något mer men det mesta handlar ju om att tänja på gränserna med alkohol allt är ju så mycket roligare när man inte får. Men resa utomlands trodde jag inte att jag skulle få göra med det fick jag. Mina föräldrar litar på mig (tror jag iaf) jag får göra i princip allting. jag har inga regler. Jag kommer ihåg när jag hade torskat (då var jag 15 år) när min mamma hämtade mig från kulleskolan vars festen hölls.  klockan var vid 12 och när jag satte mig i bilen och mamma sa att hon var besviken på mig det var typ det värsta inte att hon blev sur eller nått men hon blev besviken. Helgerna efter det var det hårdare när jag kom hem på kvällen brukade min pappa be mig blåsa på honom, men så klart hade jag tuggat 10 toj innan jag kom hem.  Dom hotade mig att jag inte skulle få vara ensam hemma när dom for till stugan och när jag var det så skickade dom bilar att kolla utan för huset och en gång kom en från släkten in och kollade till mig. Men mina päron var lite tröga, jag drog myten att vi skulle ut och åka bil men det var ju inte det man gjorde... Linnea du kanske kommer ihåg dramat med gsk det blev kanske lite för mycket.
Men direkt efter att jag flyttat hemifrån så var allt tillåtet ganska konstigt.. Och snart har mina föräldra inget att säga till om känns lite knasigt.

Nu ska jag kila till Emilia och kolla OC! Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0