Nothing lasts forever

Det är helt sjukt vad livet går fort om man tänker efter jag har redan levt i 18 år. Jag går gymnasie nu och jag vet inte om jag har valt rätt linje helt ärligt så har jag ingen aning. jag kommer inte kunna leva på min dröm eftersom jag inte kan starta den.Men jag vet inte vad jag hade vilja göra om jag inte fick ha mitt egna stall, fast nu har jag börja acceptera att jag hade kunna jobba i någons stall men inte som hästskötare. Och jag vet att alla börjar där som "slav" i ett stall men jag vet inte om jag skulle palla det. Dom i min klass har redan hittat stall som dom vill fara och praktisera i och jag har inte ens börjat kolla. men ska ta tag i det i morgon, är det verkligen meningen att man ska veta vad man vill mitt sitt liv när man är 16? Men det känns ändå som att jag valt rätt linje med tanke på att det är den här linjen som intresserar mig mest!

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och ta upp min tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0