shit vilken greaaaaaat helg!

och shit vilka greaaaaaata päron jag har. Igår fick jag öppna mina presenter eftersom jag hade släkt kalas och ändå inte kommer vara hemma på min födelsedag. jag fick ALLT jag verkligen önskade mig.  Jag fick en massa hårprodukter av bra märke, ansiktskräm, pengar, ridhandskar och en BIL!! nu är det bara körkortet som fattas.  sen har jag hängt på gymmet hela helgen känns verkligen som att jag kommit igång nu. I morgon ska jag på stan och titta på mobiler, parfym och något att ha på sig på lördag.  Ledig på måndag och tisdag men far till kalix tisdag kväll och är där till på fredag.

Idag har min syster tävlat prinsen och en ridskolehäst och hon kom 3a med ridskolehästen med 97 poäng och prinsen fick hon 96 alltså just utanför placering hon är så duktig min systeryster. Nu ska jag mysa framför tv med min träningsverk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0