Tycker synd om mig själv

Kan ju berätta till er att ögoninflamationen är borta, men vet ni vad jag har fått nu? öroninflamation... det här är nog inte min vecka..

Symtom

Vanliga symtom vid öroninflammation kan vara att man har

  • ont i örat, ofta på natten
  • feber, särskilt små barn
  • en känsla av lock för örat eller sämre hörsel.

Om trumhinnan spricker och var rinner ut brukar det sluta göra ont.
Små barn kan ha mer diffusa symtom som dålig matlust och allmän irritation.


allt stämmer, har iaf fått i mig lite gröt nu. hoppas jag är frisk i morgon kommer aldrig orka vara sjuk och sitta på ulken.  Vi som skulle fara ut i Luleå allting har sin mening som man brukar säga. den här veckan har gått åt till att tycka synd om mig själv hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0