Fuck this shit

Jag ska bli SMAL! Har slutat med allt som är onyttigt. Och visst har jag godissug eller chokladsug är det nog men jag hoppas att det snart går över hört att dom 3 första veckorna är värst.  Jag gör övningar varje dag och försöker röra på mig. Ska även gymma på helgerna (eftersom jag gymmar gratis i Gällivare) hoppas att det snart blir varmt ute så jag kan börja promenera/springa ute.  Äter havregrynsgröt till frukost, och har börjat den här veckan med att äta mniddag varje dag också, så förhoppningsvis blir jag piggare och orkar med skolan och träning och får nog matlust när jag börjar röra på mig. När inte jag rör på mig kan jag inte äta men vem kan det? det är väl naturligt. Och vet ni var det värsta är?  idag när jag såg mig i spegeln kände jag mig tjockar  hur är det möjligt? 5 månade kvar till sommaren det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0