ULK 2

Hade våran andra ULK kurs lördag-söndag nu är det bara en kurs kvar som kommer vara sista helgen i februari och då har jag hunnit fylla 18 vilket kommer bli great! Den här gången var det mycket roligare och helgen gick fort. Vi hann med yogalates igår och ett besök på luelå ridklubb, sen på kvällen gick vi ut och fikade(fast för mig blev det bara att fika med ögonen)  hade en jäkligt trevlig bilresa dom vi åkte med är så sköna! Älskar människor som är glada, roliga och sprider positiv energi! Nu har vi fått en hel del nya uppgifter som ska göras skönt att jag har haft mina "lektioner" så det är klart. Nu är det en skolvecka sen hem till Gällivare.
 Nu ska jag bege mig till Emilia eller på ett tag. Blir väl film och fruktsallad.

puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Meeeh, varför kom du inte! :D

2011-01-31 @ 08:16:50
Postat av: Anonym

Du skulle ju sova :P

2011-01-31 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0