Hemsk huvudvärk...

Nu har den kommit tillbaka, fyfan vad ont jag har haft idag efter att vi var klar med hästarna gick jag in skippade lunchen och la mig i sängen och sov i cirkus 2 timmar och hade fortfarande ont efter att jag vaknat helt sinnes för det brukar gå över bara av att jag lägger mig ner. Typiskt det dära för det för sjukt ont och det spänner i hela nacken och huvudet... Jag vet inte riktigt vad det är, Anna och dom trodde att det var för att jag är stressad men det är det ju inte för jag har inte varit det någonting alls sen skolan slutade.  Men ska boka tid hos en osteopat här i Frankrike så får vi se hur det blir.


Googlade... 
Huvudvärken kan bero på spända muskler, men det kan även ha andra orsaker. Värken utlöses ofta av till exempel stress, trötthet och känslomässiga påfrestningar. Tror att det beror på det sistnämnda eftersom jag ofta är trött då vi jobbar från halv sex på morgorna till 13, sen lunch sen fortsätter vi hela dagarna för det mesta. sen har det hänt känslomässiga saker i livet som är tungt...

Fullt upp hela veckan bara att hoppa i säng så man orkar...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj va tråkigt med din huvudvärk du borde gå på massage , det blev väl bättre när du var hos christina KRAM

2011-07-27 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0