life is really unfair

Tänker på min fina vän och hennes familj hela tiden,  det är så himla fel och orättvist. Jag önskar att jag kunde vara hemma och krama om dig Frida jag önskar att livet var rättvist och att det här aldrig skulle hända. Jag vet att inget kan trösta dig men jag vill vara hos dig jag är så ledsen för att allt ont ska hända dig. Men du måste leva för din bror nu och vara stark! ♥


Har just fodrat kväll till hästarna och ska ta en dusch nu tidig kväll idag ( igen, som alltid..) jobbar helgen i morgon kommer två stycken och kollar på hästarna och stannar säkert för middag så lär ju bli sent, sen ännu en arbetsvecka innan en sovmorgon, vi ska nog mest troligt på galopp nästa fredag prinsessan ska springa!! :) en häst vi sålde sist jag var här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0