Lördag

Har sovit länge idag men än endå inte utvilad, varit på stan med mamma gått på marknad och fick med mig sockar, jeans från kapphal, och skor från sko-görans. Varit i stallet och betat med Prinsen i morgon åker han på bete och jag kan följa med och köra honom vilket känns himla skönt, han blir (alla hästar) så glada när man släpper dom på betet rena drömmen för dom.  Så slipper pappa ta ledigt från jobbet, sen klockan sju på kvällen far vi till Luleå jag, Linnea och Linus så himla snällt av honom  att följa med och köra (!) :)


Nu ska jag packa klart väskan allt är en enda röra, och vet inte hur jag ska få med allt. Sen tänker jag fara på konsum och lämna igen filmen vi hyrde igår och köpa något till resan i morgon. Så blir det utgång ikväll med härliga tjejer!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0