Nu lyfter vi!!

Som ni förstår så är det här ett tidsinställt inlägg. Nu är jag säkert super trött eftersom jag förmodligen inte har kunnat sova något på bänken utanför flygplatsen det har säkert regna och varit super kallt.  Men nu sitter jag på planet redo att bege mig till värmen. Landar i sthlm för att vara där i 2 timmar, käkar säkert mat på någon billigt ställe förmodligen max fast det har dom inte på arlanda men på ett liknande ställe smäller jag i mig något onyttigt, kollar runt på taxfree sen hoppar vi på planet som tar oss till Frankrike. Kommer nog inte att uppdatera så värst mycket kanske någon gång då och då.  Kommer arbeta varje dag i stekande hetta, sola och bli brun, shoppa i mängder, fara på galopptävlingar, fina middagar med viktiga gäster, fara 1 vecka på auktion, sen kommer jag sakna min familj,vänner och min häst här hemma i Gällivare något otroligt mycket! Men jag kommer att ha det bra så ses vi om 2 månader! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0