IRRITERAD AS HELL

FYFAN ALLTSÅ!! jag har varit så jäkla förbannad idag, har grina för att jag varit så arg. Hade vilja ha ett eget stall och slippa allt tjafs. Det har blivit massa tjorv i stallet och dom säger att jag har dåligt attityd, att jag fått en tjej (kvinna) lessen och uppfört mig illa, vilket  jagg absolut inte har. Och jag är en person som säger vad jag tycker och jag tycker inte att jag har gjort fel. Och vet ni vad det värsta är? det är folk som inte vågar stå för det dom sagt/tycker, fan vad jag  hatar det.  Och orättvisa det hatar jag.  På måndag har vi stallmöte, och jag lovar att jag kommer öppna käften och säger precis vad jag tycker! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0