sista riktiga skodagen

känns riktigt great, satt med matte b np i tre timmar innan jag bestämde mig för att ge upp får sattsa på det nästa år istället. satte mig på tidiga bussen hem men 1 timme spenderar jag i överkalix i väntan på nästa buss som tar mig till Gve kommer hem en timme tidigare och åker två timmar tidigare hur går det ihop? dom är sämst på buss tidern här i norrbotten.. Nu är det några lovdagar som jag spenderar i gällivare innan jag sätter mig på bussen till kalix igen och har en sista skolvecka fast skola kan man inte riktigt kalla det, men för lite pyssel bara.

Det verkar som att det ska bli fint väder, SOL ute!! fast säkert inte i G-vare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0