Söndag

God morgon folket,gissar att dom flesta fortfarande sover själv har jag stigit upp halv åtta för att släppa ut hästarna och ge dom lite mat. For hem och la mig i soffan och slog på filmen "if only" så sorglig film..Man ska verkligen uppskatta det man har! Fick rida lite på Sofie häst igår, himla roligt men det märktes att jag inte ridit så mycket på senaste eller ponny har jag ju ridit men det är ju inte samma sak. Det suger att jag inte kommer kunna rida i sommar. jag vill ha en storhäst,förut ville jag inte det men nu vill jag det mer än något annat.  Ska köra min farmor till coop så att hon får inhandla målarfärg skönt att kunna hjälpa henne på något sätt skulle egentligen ha hjälpt henne att måla huset idag men regnet satte stopp för det.









Världens bästa farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0