22.34

hemma efter en sen powerwalk, skulle egentligt ha gått tidigare men så blev inte fallet skulle egentligen varit på elevhemmet nu men känns lite sent att börja gå dit nu så det skippas ikväll. I morgon är jag ledig hur skönt som helst! dock ska jag ändå ställa klockan eftersom jag har min första körlektion i morgon. Är faktiskt nervös, för jag bakom ratten är inte det sökraste. När jag kör med pappa är det en helt annan sak känner mig hyfsat säker då och det gör inget om jag gör fel, är rädd att allt ska bli fel i morgon... sen tänkte jag gå på helklassens NK lektion och se om man får in lite vett i hjärnan.

Sen måste  jag berätta att Nathalie fick en liten pojke idag, så grattis till er! Åh vad gulligt, hoppas bild kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0