Alla kan inte, och somliga vill inte.

Kom just hem från Emilia vi har varit hos henne och kollat oc och det sista avsnittet ( som kommit ut) av oth. Med mig hem har jag två avsnitt av oc som jag ska kolla medans jag stoppar något i magen är skit hungrig men orkar inte göra någon mat, har en matback men tänker spara den till i morgon så äter jag yoghurt nu har inte ätit något på 13 timmar är glad att jag pallar det för jag börjar ju inte må dåligt eller nått flera av mina kompisar spyr om dom inte får mat eller kan knappt äta när dom får maten. I morgon måste jag tag tag i pluggandet av psykologin. prover som Kerstin har ska tydligen vara jätte svåra ser ut som att jag får en lovande vecka fram till fredag.

        
                                          ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0