blää

jag har ingen bra pluggningsteknink... tv:n är och datan är på och ingenting blir gjort det var lättare att plugga när man bodde hemma det mesta var lättare. nu är det en film på tv första delen gick igår har sett den förut så kollade bara lite halft och vet ni vad som händer i andra delen ??? han tjej dör hur sick är inte det liksom?! vilken skitfilm.

1.regresion
2.bortträngning
3.reaktionsbildning
4.förskjutning
5.förnekande
6.dagrömmande
7.projecering
8.kompensation
9.sublimering
10.rationalisering
Våra 10 försvarsmekanismer, så typiskt att jag vet vad alla betyder men när jag ska rabbla upp dom blir det stilla i hjärnan så glömmer jag en eller två.

Nu står det jämnt mellan luleå och skellefteå har insett att hockey är intressant. så nu ska jag hoppas på seger för luleå igen och att psykologin sätter sig i hjärnan på mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0