Första körlektion bokad.

Sattsar på körkort till sommaren så jag hinner köra och plugga till terorin.  Jag håller på att bakat bröd nu, köpte en färdig mix hoppas det blir bra. Hade behövt plugga matte men förstår inget så det är ju ingen ide provet kommer gå åt h-vete i morgon men ig är ju också ett betyg. Åh vad jag vill rida!!! helt galet mycket. och jag måste nog köpa en stor häst efter att jag gått ut skolan eftersom jag måste ha en för att kunna plugga visare, jag som inte hade planer på att skaffa en dock måste jag ha 1 år praktik innan jag får plugga vidare måste börja fundera vars jag ska ha den.  ska sysselsätta mig med att söka stall som verkar okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0